Nici Liftingujace z haczykami

Lifting bez skalpela

Nici liftingujace z haczykami od 1800zł

Nici PDO liftingujace z haczykami służą do wykonywania zabiegów wygładzania zmarszczek, modelowania konturów twarzy oraz bezoperacyjnego liftingu twarzy i ciała. Wykonane są z polidioksanonu (PDO) – całkowicie biokompatybilnej i bioabsorbowalnej substancji stosowanej od ponad 20 lat w chirurgii ogólnej, kardiochirurgii, neurochirurgii czy okulistyce.

Nici haczykowe w piśmiennictwie określa się je liftingujące, „Cog”, „BARB” czy „4D”. Termin „haczykowe” jest nieco mylący, gdyż oczywiście nici te nie posiadają haczyków w pełnym tego słowa znaczeniu. Określenie „haczykowe” wzięło się stąd, iż na ich przebiegu znajdują się trudno dostrzegalne gołym okiem wcięcia umożliwiające wprowadzenie nici, a po zaimplantowaniu uniemożliwiają jej cofnięcie, wywołują tym samym efekt pociągania skóry ku górze, czyli liftingu. Rezultat uzyskany za pomocą nici haczykowych porównywalne są do tych uzyskanych w chirurgii plastycznej. Zabieg z użyciem nici jest małoinwazyjny, okres rekonwalescencji jest niezwykle krótki. Zastosowanie nici haczykowych łaczy w sobie dwa mechanizmy: pobudzanie syntezy fibroblastów, a co za tym idzie między innymi kolagenu a także efekt liftingu twarzy. Zabieg implantowania trwa 30 – 45 min, wymaga uprzedniego miejscowego znieczulenia skóry, nici wprowadza się podskórnie przy użyciu kaniuli. Efekty po ich zastosowaniu widoczne są od razu, utrzymują się 1 – 1,5 roku.

Efekty

• Pierwsze efekty widoczne są od razu po zabiegu
  • Znacząca poprawa następuje po 2-3 miesiącach
  • Zaczyna być produkowany nowy kolagen