PROFHILO

MOLEKUŁA MŁODOŚCI

1300 zł

Odzyskaj młodość w 5 minut.

PROFHILO® STABILIZOWANE KOMPLEKSY HYBRYDOWE. TO NOWA SKUTECZNA METODA ODMŁADZANIA SKÓRY.

Starzenie skóry twarzy najczęściej obserwowane jest w jej dolnej i środkowej części. Policzki oraz linia żuchwy tracą wyraźny kontur, a nadmierne zwiotczenie skóry sprzyja powstawaniu „chomiczków”. Dzieje się tak z powodu atrofii skóry. Skórze brakuje sprężystości

Aby przywrócić skórze elastyczność i na nowo nadać twarzy właściwy owal, powstał innowacyjny produkt – Profhilo® – nowa formuła, która odżywia komórki skórne i na długo przywraca utracony kontur, profil i jędrność twarzy.

Skład

Unikalny i jedyny produkt na rynku. Tylko PROFHILO® opatentowana technologia gwarantuje aż 64mg HA w jednej dawce

Jaki jest protokół zabiegu PROFHILO® / ile zabiegów i kiedy należy przeprowadzić?

W celu kompleksowego odmłodzenia skóry najczęściej wystarczają 2 zabiegi, w odstępie 30 dni.
W niektórych przypadkach przy bardzo złym stanie skóry zalecane jest wykonanie dodatkowo jednego zabiegu po dwóch miesiącach od ostatniego zabiegu.

Jak długo utrzymują się efekty zabiegu?

Widoczne efekty utrzymują się najczęściej około 1-1,5 roku
W celu dodatkowego wzmocnienia efektu istnieje możliwość wykonać 1-2 zabiegi przypominające rocznie.

Jak wygląda zabieg Profhilo?

Zabieg nie wymaga znieczulenia. Specjalna technika zabiegu polega na wstrzyknięciu preparatu jedynie w pięciu specjalnie opracowanych miejscach po obu stronach twarzy. Są to: okolica jarzmowa, policzki, wzdłuż linii żuchwy, okolica przeduszna, broda. Opracowana technika wstrzykiwania materiału minimalizuje ryzyko powstawania krwiaków, siniaków, a także bólu podczas samej iniekcji. Zabieg wolumetrii twarzy Profhilo jest bezbolesny, a przy tym pozwala na osiągnięcie doskonałych efektów bez skutków ubocznych.

Ile zabiegów Profhilo należy wykonać i w jakich odstępach czasu?

Z przeprowadzonych badań i opinii Pacjentów wynika, że wystarczą jedynie 2 zabiegi przeprowadzone w odstępie miesiąca 2 razy do roku. Po pierwszym zabiegu Pacjent obserwuje efekt wypełnienia i ujędrniania, natomiast po drugim zabiegu preparat działa przeciwzmarszczkowo, a także poprawie ulega jędrność twarzy.

Zalecenia po wolumetrii twarzy Profhilo

Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności, ponieważ ślady wkłucia są praktycznie niewidoczne. Na twarzy Pacjenta nie pojawiają się grudki ani nierówności. Zaleca się jednak, aby po zabiegu:

• przez 48 godzin unikać wahań temperatury (korzystania z sauny, komory zimna, solarium);
  • przez 48 godzin unikać nadmiernej mimiki;
  • przez około 3 tygodnie nie pływać oraz nie podejmować forsownych ćwiczeń fizycznych;
  • odpowiednio pielęgnować miejsca iniekcji i utrzymywać je w należytej czystości;
  • pamiętać o codziennej ochronie przeciwsłonecznej i unikać opalania.

• Utracony owal twarzy i opadnięte policzki („chomiki”)
  • Zmarszczki pionowe i poziome twarzy
  • Utracona objętość i zwiotczenie skóry
  • Brak napięcia i elastyczności skóry